16.01.2015

Liebster Award

Dzięki za nominacje do Liebster Award Asiek, Sakuya Lisek, cieszę się że pomyślałyście o mnie,jako że obie mnie nominowałyście odpowiem na całe 22 pytania ! To zaczynamy !

Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował."

Pytania od Asiek:

1. Skąd się wziął pomysł na pisanie bloga ?
Nie jest to mój pierwszy blog ale po prostu wymyśliłem całą historie i postanowiłem się nią podzielić z wszystkimi.

2. Co jest twoją największą pasją/zainteresowaniem/hobby ?
Moją pasją, zainteresowaniem i hobby jest anime oraz manga. Jestem Otaku w pełnym tego słowa znaczeniu. Po za tym to myślę że strzelectwo.

3. Jakie zwierzę do ciebie najlepiej pasuje ?
Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie ale myślę że pies >_>

4. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego ?
Oczywiście LATO ! Uzasadniam to moim Ecchi charakterem ! W lato jest ciepło więc nie trzeba ubierać się tak jak w zimę czy inne pory roku, po za tym są spódniczki u dziewcząt :P

5. Skąd czerpiesz wenę/inspirację by tworzyć ?
Myślę że inspirują mnie odcinki różnych anime, jest to spowodowane fascynacją jak wielki i rozległy świat potrafi stworzyć autor.

6. Jakie jest twoje największe marzenie ?
 Znaleźć się w świecie anime >.>

7. Twój ulubiony film/książka ?
Film - Lucy
Książka - Hobbit

8. Jaki gatunek muzyki preferujesz ?
Reggae

9. W jakim miesiącu masz urodziny ?
W lipcu ...

10. Czy masz rodzeństwo ?
Tak, mam

11. Jakie miasto na świecie chciałbyś odwiedzić i dlaczego ?
Myślę że Kioto w Japoni. W wielu mangach i anime jest ono wspominane jako wspaniałe miasto które posiada wiele atrakcji. Jestem zafascynowany kulturą Japońską więc całą Japonię bym chciał zwiedzić :)

Teraz pytania od Sakuya Lisek:

1.Ulubione zwierzątko ?
Pies

2. Ulubiona postać z mangi/anime ?
O kurde ... męska czy żeńska postać ?
Męska - Hyodou Issei z High School DxD
Żeńska - Rias Gremory z High School DxD

3. Najlepsza cecha swojego charakteru ?
Brak dobrych cech ... ale jakbym miał wybierać to poczucie humoru ...

4. Czemu zdecydowałeś się na założenie bloga ?
Odpowiedź brzmi: chciałem podzielić się swoją historią z wszystkimi

5. Kim chcesz być w przyszłości ?
Myślę że nauczycielem

6. Ulubiony kolor ?
Czerwony, od razu powiem że zaraz po nim jest zielony

7. Ulubiony wykonawca ?
O_O" ... japoński czy polski ?
Japoński - zespół Stereopony
Polski - hmm <brak pomysłu nagle> nie ma takiego, słucham co mi w ucho wpadnie

8. Czego nienawidzisz ?
Gdy facet bije kobietę

9.Ulubiony FF ?
 Oj ciężki wybór ... myślę że z aktualnych nadal wychodzących FF to Naruto - Rikudou Sennin pisany przez Robso

10. Trzy rzeczy które uwielbiasz w swoim wyglądzie ?
Nie ma takich rzeczy T_T

11. Horror czy Komedia ?
Komedia

PYTANIA dla nominowanych:
1. Jakie zwierzę chciałbyś/aś mieć ? (wybór zwierząt z całego świata oczywiście)
2. Ulubione anime oraz manga ?
3. Jakie jest twoje marzenie ?
4. Ulubiony przedmiot w szkole ?
5. Jakiś lubiony film czy też książka ?
6. Czego się boisz ?
7. Czemu stworzyłeś/aś swojego bloga ?
8. Ulubiona postać z anime ?
9. Z czego czerpiesz inspiracje ?
10. Ulubione danie ?
11. Ulubiona postać ? (nie ważne skąd, książki anime mangi czy też telewizji)

 Nominuję:
1. Czerwone włosy Uzumaki
2. Konoha no Kiiroi Senko
3. Naruto - Rikudou Sennin
4. Nowe Fairy Tail
5. Parodie Akatsuki
6. Prawdziwy Naruto

Sory ale więcej aktualnie nie czytam (nominujących mnie osób nie można nominować >.>)
To tyle w temacie, dzięki i pozdrawiam Eren ;)

1 komentarz:

  1. Dzięki wielkie :D A ja wciąż czekam na kontynuację ;)
    Pozdrawiam i weny :)

    OdpowiedzUsuń