21.04.2014

Lany Poniedziałek !

Ja: Witam wszystkich ! Mam małe trudności z pisaniem przez powódź ! <pisze z pontonu>
Menma: I czyja to wina ?!
Ja: Wszystkich ! Mówiłem wam  że to na zewnątrz się robi !
Ryu: Ale Seiko uciekała nam w domu !
Ja: Ale ! To ! Nie znaczy ! Że ! W domu ! Masz używać ! Swój Ryk wodny !!
Ryu: <coś tam burknął>
Jiraya: <leży na suficie za pomocą chakry
Oro: <to samo>
Tsu: <zgubiła się gdzieś w tej wodzie>
Seiko: <pływa se w stroju kąpielowym>
Ja: I jak ja to wytłumaczę sąsiadom ?!
Kisame: <udaje rekina>
Ja: WTF ?! Kisame ??!! Co ty tutaj robisz ?!
Kisame: Pływam ? Nie widać ? <pływa dalej>
Ja: Ale ciebie jeszcze nawet nie było u mnie w blogu !
Kisame: Ale będę <straszliwy śmiech>
Ja: ... Ryu
Ryu: Co ?
Ja: Wypierdziel go stąd !
Ryu: Czemu ja ?! Menma jest silniejszy ! Niech użyje Raitona !
Menma: Baka ! Jak użyję Raitona to wszystkich nas spali !
Ja: moje biedne mieszkanie <mamrocze pod nosem>
Seiko: Jako że dziś lany poniedziałek chciałabym wam wszystkich życzyć takiej samej powodzi jak u nas aby móc mieć własny basen w domu ! Jeeeej !
Ja: ... Sayo ...

LANY PONIEDZIAŁEK 2014 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz