20.04.2014

Wielkanoc !

Ja: Ohayo minna-san ! Dzisiaj jest Wielkanoc tzn. Pan Jezus zmartwychwstał !
Menma: Pff ! Też tak będe umiał
Orochimaru: Pewnie ktoś Użył edo Tensei
Ja: Oro ? o.O A ty tu skąd ??
Oro: Z nieba
Ja: ... nieba ...?
Oro: No ^^
Ja: Prędzej z piekła <szepcze pod nosem>
Oro: coś mówiłeś ??
Ja: nic, nic ... Okay, wracając to dziś jest Wielkanoc
Tsunade: Siemaaaa !
Ja: ...
Tsu: Jiraya ! Choć ! Tu jest świetna zabawa !
Jiraya: <przyleciał>
Ja: ... czy ja was tu spraszałem ??
All: nie ?
Ja: no właśnie ...
Oro: <zerwał żyrandol przypadkiem>
Ja: ehhh, jako że są święta chciałbym wam wszystkim życzyć wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności, niechaj wasze marzenia się spełnią. Dodatkowo mokrego dyngusa w poniedziałek jutro jeśli jakieś dziewczyny czytają mojego bloga to życzę wam oblania wodą na znak tradycji tej pogańskiej :P hehehe
Tsu: czekaj ... co ?
Jiraya/Oro: <wylali na Tsunade dwa wiadra wody>
Tsu: <przemoczona>
Ja: Po pierwsze to ... czemu to zrobiliście w domu ?! Ja mam sąsiadów na dole ! Po drugie to leje się wodą jutro ! W lany poniedziałek ! Po trzecie ! Teraz jej wszystko widać ! Nie mówię że źle że widać ale idź się wytrzyj xD
Tsu: <poszła mówiąc coś o zemście na narodzie męskim>
Menma/Naruto: <skoczyli na Seiko, złapali ją i wyciągnęli na dwór i tam zmoczyli wodą>
Ja: Bez komentarza ...
Ryu: Zgadzam się
Ja: Dobra to jeszcze raz wszystkiego dobrego ! A teraz spadam bo sąsiedzi z dołu się do mnie dobijają bo ich zalałem przez dwóch tępych staruchów ! Sayo !

NAJLEPSZEGO W WIELKANOC 2014 !

1 komentarz: