17.04.2014

Polecam !

Ja: Gorąco polecam wam abyście zajrzeli na tego bloga ! - http://handmadesyliks.blogspot.com/
Menma: Zajebiste kartki w zajebistych cenach !
Seiko: Jest to świetna oferta znajomej naszego autorka ^^
Ja: Dokładnie tak, dlatego też proszę was zaglądnijcie tam chociaż. Może się wam spodoba ? Może potrzebujecie jakiejś kartki na Wielkanoc ?? To naprawdę nie trudne ;) Wystarczy kliknąć na link powyżej i przeniesie was na stronę całkowicie poświęconą temu (czyli bloga x3) ;)
Naruto: Prosimy was w imieniu autora
Ja: ej, ja tu jestem -.-
Naruto: <olewa obecność Erena>
Ja. ... <wykopał Naruto przez okno>
Naruto: o, cześć ptaszkuuuuuuuuuuuuu <do ptaka lecącego nieopodal>
Menma: Eeee, to my spadamy <uciekli razem z ryu i Seiko>
Ja: No. Skoro mam już spokój. To jeszcze raz gorąco zapraszam ! Dzięki i do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz