3.10.2014

Sorka i małe info

Nie spodziewajcie się w najbliższym czasie nowych rozdziałów głównej powieści ani żadnych innych specjalów gdyż nie mam czasu na pisanie. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła to moje priorytety na ten moment.
Możecie się spodziewać co jakiś czas drobnych zmian na stronie np: 

- Postaram się niedługo zaktualizować zakładkę "Bohaterowie", dam nowe obrazki oraz bardziej szczegółowe opisy

- Zastanawiam się nad zmianami w wyglądzie bloga (tutaj nic nie jest pewne, zobaczę ile będę mieć czasu), zamierzam zmienić tło, czcionkę, kolorystykę itd.

Jak zauważyliście pojawiły się u mnie dwie nowe zakładki:

- "Polecam !" - Tutaj będę dodawać blogi i inne strony które polecam wam jako czytelnikom do odwiedzenia. Zaglądajcie tam często gdyż zawsze może pojawić się coś nowego co może was zainteresować :)

- "Spam" - Nie trzeba chyba tłumaczyć ale i tak powiem. W tej zakładce możecie do woli spamować mi reklamami, zapraszać mnie na swoje blogi (napomknę że z chęcią przeczytam jakąś pasjonującą historyjkę związaną z Naruto, Fairy Tail, Bleachem czy innym anime). Zakładka powstała z myślą o was więc nie będzie aktualizowana.

- Co do zakładki "Rozdziały", po za zmianami w estetyce zakładki (dodaniu jakiegoś obrazka i zmianami w tekście) nic się tam nie zmieni, oczywiście na bieżąco aktualizuję ją po dodaniu posta ;)

- Myślę też nad dodaniem na stronie dodatku w którym pisałbym informacje dla was na bieżąco nie musząc dodawać całego posta jak to robię dziś (to jest tylko zamysł, nie twierdzę że zostanie zrealizowany)

OCZYWIŚCIE ZACHĘCAM WAS GORĄCO DO KOMENTOWANIA !

Jeśli chcecie to możecie mi w komentarzach dać pomysł na nowego specjala, gdyż nasza kochana "Konoha High School" powinna się zamknąć jeszcze w MAX dwóch rozdziałach.

To tyle w dzisiejszym info. Jeszcze raz przepraszam za najbliższy brak notek ! Komentujcie, oceniajcie i do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz