13.02.2016

Liebster Award ... a może nie ?

Witam, witam i o zdrowie pytam ._.
Słabe to powitanie więc od nowa ...

~*~*~*~

Ohayo minna ! Nie, nie jest to Liebster Award, po prostu tak przeglądałem moje posty na blogu i zauważyłem kompletnie zapomniane prze zemnie to "coś" xD Zacząłem czytać moje odpowiedzi na pytania i złapałem się za głowę widząc jak wiele rzeczy się pozmieniało ._.

Dlatego też, odpowiem dziś na CAŁE 22 PYTANIA zadane mi przez Asiek i Sakuya Lisek na nowo :) Cieszycie się ? Bo ja nie xD Wiem że i tak nikt tego nie przeczyta hehe ...


Z góry mówię iż nie mam zamiaru nikogo nominować, zadawać własnych pytań lub też tworzyć nie wiadomo co, chcę się po prostu podzielić z wami nowymi informacjami o sobie ^^

Let's get Started !

1) Skąd się wziął pomysł na pisanie bloga ?

Wszystko zaczęło się od mojego pierwszego bloga.
Postanowiłem zacząć pisać widząc ile frajdy i radości sprawia to innym blogerom. Był to czas kiedy naprawdę angażowałem się w czytanie i komentowanie wielu opowiadań z świata Naruto (a przyznać muszę, naprawdę było ich wówczas wiele). Podziwiałem ludzi tworzących najróżniejsze historie, lecz nie podobało mi się to jak zawieszali blogi. W mojej głowie zrodził się pomysł na blog, i tak zacząłem go realizować. Już po pierwszych rozdziałach zrozumiałem coś: nie jest to takie proste na jakie wygląda. Kiedy pisałem ponosiła mnie wyobraźnia przez co historia nie kleiła się i same rozdziały były fatalne. Pierwszy blog bardzo szybko został usunięty, a ja sam odłożyłem na bok pisanie ... do czasu.
Pomysłów na różne historie miałem co nie miara. Zaplanowane od A do Z. W końcu przełamałem się i zacząłem tworzyć na nowo, stąd też jesteśmy tu gdzie jesteśmy.

2) Co jest twoją największą pasją/hobby/zainteresowaniem ?

Tutaj za wiele się nie zmieniło przez te lata. Nadal podziwiam i interesuję się światem przedstawionym w anime i mangach. Jest to moje główne zainteresowanie, hobby i pasja zarazem. Po za tym param się tez trochę informatyką (programowaniem) jak i projektowaniem gier.

3) Jakie zwierzę do ciebie najlepiej pasuje ?

Hmm gdybym miał wybierać ...powiedziałbym że ptak ... chcę być wolny i niczym nie ograniczony ._. (kurde to ciężkie pytanie jest ...)

4) Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego ?

Najbardziej lubię LATO. Jest to okres w którym jest ciepło, nie trzeba ubierać się nie wiadomo ile przed wyjściem z domu, można pluskać się w morzu, opalać na plaży innymi słowy żyć nie umierać ._. Ponadto znacie mnie ... ecchi, spódniczki, krótkie jeansy xD
Co nie zmienia faktu iż jesień też ma swój urok. Kolorowe liście na drzewach, ptaki odlatujące na zimę ._.

No i rzecz jasna wiosna ... kiedy kwitnie drzewo wiśni, chciałbym się wówczas znaleźć w Japonii :3

5) Skąd czerpiesz wenę/inspirację by tworzyć ?

Aktualnie nie czerpię bo mi się skończyła i mam zastój ._.
Ale ogólnie rzecz biorąc, oglądając ciekawe filmy akcji, anime, czytając mangi, słuchając muzyki. Wszystko to sprawia czasami że mam ochotę coś napisać, że pomysły same wpadają do głowy. Gorzej niestety z wykonaniem hehe ...

6) Jakie jest twoje największe marzenie ?

To teraz na poważnie, chciałbym po prostu kiedyś założyć rodzinę, odnaleźć tą jedyną która mnie pokocha takiego jakim jestem, mieć z nią dzieci, i żyć bez większych problemów w szczęściu...
Może i nie jest to nic nadzwyczajnego, ale do szczęścia mi nic więcej nie trzeba...

7) Twój ulubiony film/książka ?

No to tak, jestem świeżo po obejrzeniu Deadpool'a ... nie będę wam tu spoilerował czy coś, ani też robił reklamy bo mi za to nie zapłacono (ale i tak polecam xD) więc moim ulubionym filmem jest:
"Deadpool"

Książka huh ... mangi się nie liczą co ...? ._. ALE ...! Light novel już tak hehe xD
A jeśli light novel się liczą to ... oczywiście High School DxD ^^
Ale żeby nie było że Eren taki śmieszek ... bardzo spodobała mi się seria książek: 
"Seria niefortunnych zdarzeń" - polecam naprawdę, nawet nie wiesz kiedy przeczytasz te 13 tomów ._.

8) Jaki gatunek muzyki preferujesz ?

Słucham wszystkiego co mi w ucho wpadnie, od japońskich openingów czy soundtracków po Reggae i rap ._.

9) W jakim miesiącu masz urodziny ?

No tutaj raczej nic nie mogło się zmienić hehe... oczywiście Lipiec

10)  Czy masz rodzeństwo ?

Tak, mam starsze rodzeństwo, brata i siostrę.

11) Jakie miasto na świecie chciałbyś odwiedzić i dlaczego ?

Hmm ogólnie chciałbym zwiedzić cała Japonię, w tym najbardziej Kioto. Ale po za tam ... chciałbym tez zobaczyć Londyn, Paryż ... wiele jest takich miejsc do których człowieka ciągnie ^^

12) Ulubione zwierzątko ?

Mam psa, uważam że psy są bardzo wierne i posłuszne i milusie więc: Pies

13) Ulubiona postać z mangi/anime ?

Żebym to ja miał jedną ulubioną postać ._.

Męska - Hyodou Issei z High School DxD
Żeńska - Xenovia Quarta z High School DxD / Yuuko z Tasogare Otome X Amnesia

14) Najlepsza cecha swojego charakteru ?

Brak charakteru ._. Byłbym w stanie wymieniać i wymieniać te złe cechy ale dobrej żadnej nie potrafię wymienić ;-; !
Może  ... ehh nie ... albo ! ... nie to też nie ......... to ... odpada ._. AAAAAA !! Nie umiem odpowiedzieć !
Jestem miły ._.

15) Czemu zdecydowałeś się na założenie bloga ?

Patrz pytanie nr. 1 ._.

16) Kim chcesz być w przyszłości ?

Trudne pytanie ... chciałbym wiązać moją pasje związaną z anime i mangą z pracą lecz to nie jest takie łatwe w polsce ... może programistą ?

17) Ulubiony kolor ?

CZERWONY, lubię też zielony, czarny, turkusowy, fioletowy i srebrny...

18) Ulubiony wykonawca ?

Japoński - Babymetal
Polski - słucham co mi w ucho wpadnie więc ... sam nie wiem, może Grubson ?

19) Czego nienawidzisz ?

Samotności, oraz może się wam to wydać bardzo oklepane ale tego "pierwiastka" nienawiści w ludziach który skutkuję wrogością człowieka do drugiego człowieka

20) Ulubiony FF ?

Nadal na miejscu pierwszym trzyma się:
Naruto - Rikudou Sennin
Jednakże goni go:
Czerwone Włosy Uzumaki
Oraz:
Naruto - Nowy Świat

21) Trzy rzeczy które uwielbiasz w swoim wyglądzie ?

Nie ma takiej rzeczy ... jestem brzydki.

22) Horror czy Komedia ?

Jedno i drugie, choć zależy od formy ... bo np. filmy wolę komedie ale anime lub mangi i jedno i drugie ^^

Odpowiem wam również na pytanie które SAMEMU zadałem nominowanym ^^ a co tam, taki bonusik od serca ...

23) Jakie zwierze chciałbyś mieć ? (wybór z CAŁEGO świata)

Chciałbym mieć smoka, ale one nie istnieją więc ... Wilka/Orła

24) Ulubione anime oraz manga ?

Anime - High School DxD (nie licząc 3 sezonu, zjebali po całości !! )
Manga - Tasogare Otome X Amnesia

25) Jakie jest twoje marzenie ?

Patrz pytanie numer 6 :v

26) Ulubiony przedmiot w szkole ?

Powiedziałbym że informatyka gdybym jeszcze ją w szkole miał ._.

27) Jakiś ulubiony film czy też książka ?

Patrz pytanie numer 7 :v

28) Czego się boisz ?

Samotności ... nie cierpię być sam, a wiem że tak się stanie gdy skończe szkołę, wiele kontaktów się po prostu urwie ;-;

29) Czemu stworzyłeś swojego bloga ?

To ja może pominę, patrz pytania numer 1 i 15

30) Ulubiona postać z anime ?

Issei, Xenovia, Yuuko, Teichi, Saji, Yuno, Edward, Alphonse ...za dużo by wymieniać !

31) Z czego czerpiesz inspiracje ?

._. aż tyle pytań się powtórzyło !? Patrz pytanie numer 5 !

32) Ulubiona potrawa ?

Spaghetti ! *^*
Lasagne ! *^* (lazania ._. )
Pizza ! *^*
Innymi słowy jadam niezdrowo :v

33) Ulubiona postać z na przykład książki ...?

Smaug - smok z Hobbit'a ...

Uff ! Nareszcie skończyłem ... sporo tego było muszę przyznać, i niektóre pytania faktycznie spowodowały u mnie chwilę zastanowienia i konsternacji !

Chciałbym też podziękować wam za tak liczne wyświetlenia wczoraj i dzisiaj !! Naprawdę nie spodziewałem się że tak wiele osób jeszcze tutaj zagląda ! Naprawdę mną to wstrząsnęło ! Aż mam ochotę coś napisać xD

Myślę że niedługo też stworzę TOP 10 moich ulubionych anime, następnie mang a może nawet filmów więc wyczekujcie tego :)





To tyle w tym jakże dziwnym poście, jeszcze raz wielkie dzięki za tak wiele wyświetleń ! Sayonara !



 

3 komentarze:

  1. Matko, ponad połowa z tego co wymieniłeś zgadza się ze mną! Deadpool wymiatał :D najlepszy film ever.
    Matko, i co mam jeszcze napisać? Brak infy w szkole to zuo.
    Dziękuję za uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontynuujesz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    postanowiłam się odezwać bo niestety nie mam kiedy czytać, a widzę nowy rozdział kurai, ale niebawem przeczytam rozdział... więc się nie martw moją nieobecnością...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń