17.07.2016

A KU KU !!

Siemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <wdech> aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
Cieszycie się ? Wielki Eren (eee ... tytan ?) patrzy @_@ !
Nie, to jeszcze nie jest mój oficjalny powrót ... wiem że i tak na niego nie liczycie więc co ja się tu będę rozwodził ._. !

Przyszedłem wam zareklamować genialnego bloga mojego drogiego kolegi po fachu (o ile mogę to tak jeszcze określić o_O ) Robso-kun miszcza nad miszczami !! (nie to nie literówki <szeptu szeptu> )

Robso stworzył bloga o połączeniu takich dwóch cudownych tworów jak:
HIGH SCHOOL DXD
oraz ...
NARUTO !


Brzmi nieprawdopodobnie, ale jest genialne ! Za wiele wam zdradzać nie będę ale ... nie jest aż tak zboczone jak oryginał DxD więc nie będzie razić zbytnio osób nie lubiących ecchi a w dodatku te niesamowite opisy kolegi Robso ... no cudo ! Nutka tajemniczości również tam jest więc ... POLECAM !!

http://narutodxdreborn.blogspot.com/


Chciałbym wam również podziękować ... Mimo iż nic nie dodaję na bloga od <spojrzenie na datę> 5 miesięcy O__O ... <zawias>

Przepraszamy za usterki wrócimy po reklamach ...










Wracamy za 3 ... 2 ... 1 ... !!


J-już ok ...
Nie dodawałem nic od 5 miesięcy, GOMEN !
Ale żyję, żyję ! I tak jak powiedziałem chcę wam bardzo podziękować !

Mimo iż nic nie dodaję już tak długi czas, w zeszłą niedzielę 10 lipca dobiliście 52 wyświetlenia ! Dzisiaj natomiast 29 ! Szok ! Jest to stosunkowo dużo skoro normalnie w tygodniu jest może 5-6 wejść.
DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERCA !!

Postaram się dla was coś wypocić w nagrodę ...
Mam pewne opo ale ono jest również nie dokończone i w sumie to by było już 3 na tym blogu ... ;-; nie zabijajcie mnie ! Najwyraźniej nie mam talentu do kończenia zaczętych opowiadań T_T !

Ehhh ... wstawię je jutro na bloga (znaczy, prolog z którego jestem dumny bo cała reszta rozdziałów nie jest szczególnie niesamowita ...) więc czekajcie !
Jeszcze raz dzięki i ... SAYONARA :)
































P.S. Chociaż zajrzyjcie na ten blog Robso, jest naprawdę niesamowity ! :P http://narutodxdreborn.blogspot.com/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz